Buggiebuggiebuggiebuggiebuggie

Jag ska skriva om helgen och visa några bilder, men inte nu. Måste få någon sorts flashback först, så jag kommer ihåg vad jag faktiskt gjorde

För att hålla bloggen levande så kan jag skriva lite om min underbara hälsa för tillfället. Jag förundras över hur mycket snor det kan finnas i en människa. Ibland rinner det som vatten, ibland är det totalstopp. Jag får lov att andas med munnen. Ögonen tåras vid minsta rörelse vilket slutar i att jag ser suddigt. När jag reser mig upp så dunkar huvudet. Jag är allmänt hes och hostar upp inälvorna varannan minut. Jag är stundvis överhettad och stundvis nerkyld.
Och det toppas med en härlig blåsa i munnen som gör att jag borstat tänderna lite (läs: mycket) slarvigt i typ tre dagar.

Emoinlägg? JA!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du måste bli bättre till påsklovet och alla fotograferingar! Krya på dig!

2011-04-12 @ 18:30:07
URL: http://birdinacage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0