I will draw until my eyes bleed

Först vill jag säga att jag måste göra om designen. Absolut inte nöjd.

Nu ska jag vara lite seriös och rita, jag måste få till en perfekt teckning. Jag är inte ute efter något annat än det perfekta. Jag har hittat min gud, min inspirationskälla. En tjej som ritar helt fantastiskt! Det här är hon jag pratar om. Det är en jättebra sida om man vill ha tips. Jag hoppas att jag kommer utvecklas lite.

Jag skrev i min tidigare blogg att jag skulle rita Serj Tankian, men det får vänta lite.
*Paus*

Jag har letat efter en bild att visa men vågar nästan inte, haha. Ju längre man tittar desto fulare blir det.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hon är helt amazing O.o

2011-03-22 @ 20:18:52
URL: http://birdinacage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0