No life, but I like it

Jag klassar mig själv som en nolifer. Det händer absolut ingenting intressant i mitt liv. Jag går i skolan, kommer hem och sätter på datorn. Tröttnar jag så byter jag till den lite större skärmen, TV:n. På onsdagar och lördagar rider jag. Jag dushar efter det och sätter mig sedan vid datorn eller TV:n.  Det är så min vecka ser ut, varje vecka ser ut så. Jag är oaktiv, lat och allmänt frånvarande (här tänker man mycket ja).
Men liksom, jag försöker inte direkt ändra på det. Varför skulle jag?
Jag anser att mitt liv börjar den dagen jag kliver in på Wången och ska börja skolan där. Innan det ska jag försöka mitt bästa i skolan, få bra betyg och komma in på Wången profil islandshäst. Det är liksom det mitt liv går ut på nu. Att göra bra ifrån mig i skolan, så jag får den utbildning jag vill ha. Och självklart utvecklas inom ridningen. Men först och främst: Wången.
En nolifer, men en nöjd sådan.

Lite random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0